Men någon gång ska jag väl mogna jag också! 2/4

Sitter och har ett litet hål nu, och sen blir det en lektion till med Ulrika.
Och som hela veckan tidigare så jobbar jag med Malaria och HIV/Aids.
Ganska intressant, men det är några frågor som jag har som jag inte kan
hitta några svar på.

Johanna har ju klipt sig idag och det blev tydligen jättekort där bak och så längre fram,
om jag nu fattade rätt på henne :) Och jag tror nog att det blev jättefint.
Jag vill också klippa mig och färga mitt hår och sätta i extensions,
ja som vanligt då med andra ord. Jag kan aldrig bestämma mig vad jag ska
ha för hårfärg och allt som har med hår att göra. Men någon gång ska jag väl
mogna jag också när det gäller de :)

Min älsklig är hemma och är sjuk, inge vidare måste jag säga.
Och jag vill då inte bli sjuk, de har ju gått magsjuka för fulla muggar
och han hade ont i magen när jag for till skolan imorse, så jag hoppas bara
att han inte får magsjuka och sen smittar mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0