Jag är trött, utslagen och jävligt mätt! 20/4

Jag är trött, utslagen och jävligt mätt.
Känner att jag bara vill ligga här i sängen och ha det bra.
Har inte ork till att göra någonting
och med andra ord så finns det heller ingenting att göra,
så det var väl ganska enkelt i och för sig.

Som sagt, har varit hos min syster ikväll på Norrabyn,
lekte lite med Martin och Lisa och åt även lite tårta/paj.
Vad de nu var, men god var den i alla fall!

Hm... vad händer hela denna vecka då.
Ja vett förmodligen ingenting vettigt,
blir nog bara att vara hemma.
Men det är de jag behöver nu känner jag.
Orkar inte riktigt vara runt och flamsa ..
Inte då nu i.a.f.

Nä, nu ska jag krypa ner i våran säng och se nån film!
Sov gott allihopa  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0