Igår, idag och nu! :) 13/4

Har inte blivit att skriva så mycket här under dagarna ...
Har haft ganska fullt upp och varit lat på samma gång .
Men det är ju lov så det har väl sin anledning

Igår var jag hos johanna, satt och drack lite vin, öl och cider :)
Trevlig kväll men tanken var väl att det skulle vara någon mer än oss,
men så blev det inte.. Jonte och hans kompisar var förbi ett tag
med dom körde mest bil :)
Men det var en trevlig kväll i alla fall, fick ju vara med min bästis ;) hehe

Idag har det inte hänt mycket, jag har varit med Johanna ett tag, käkade
bakis pizza och snackade en massa :)
Sen var jag med Jonte, Jim och Micke och kolla när dom käka pizza
och sen har vi bara varit hemma hela kvällen, Jim och Micke var också förbi
vi kollade lite tv och såg på Sunes jul! :)

Nu är klockan 10 över 12 och vi har lagt oss i sängen, tror att vi ska slå på en film
eller något, ja vi får se :)
Men godnatt i alla fall ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0