Idag är det ett halvår! 20/4

Måndag då! Nu ligger jag och har dåligt samvete för att jag inte sover.
För det borde jag göra, börjar ju inte förns halv 11 och är vaken nu..
Men jag kan inte somna om. Älsklingen for just till Traktor Tjänst och
sendess har jag inte kunnat sova.
De är ljust i rummet och så kan jag höra hur fåglarna kvittrar utanför.
Helt underbart, sommaren är påväg!
Finns inge bättre än när man vaknar på morgonen av sig själv,
det är sommar och man hör hur fåglarna kvittrar utanför.
Och när man kliver upp och tittar ut genom fönstrer så är det strålande sol!
Underbart, ja helt underbart :)

Idag blir det kalas igen, min syster på Norrabyn fyller år
så vi ska väl dit och äta tårta och så !
Och idag har vi varit tillsammans i ett halvt år :)

Hade tänkt att jag skulle lägga upp en bild från stugan och en bild hemifrån :)
Ser riktigt framför mig sommaren då, hemma eller i stugan, vilket som.
Men där blommar det i alla fall på sommaren !



Nu är tiden med dig över och ja vad ska man säga,
ska jag skratta, gråta, ja jag vet inte..
Jag visste att de skulle komma någon dag,
men jag trodde inte att den skulle sluta såhär.
Men, finns det ingenting att kämpa för så finns det inte.
Eller ?



( Jag kan se de leende som finns inom dig.
och jag vet hur jävla väl du mår nu! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0