Ibland kan det vara riktigt frustrerande att jobba i en affär .. 14/4

Hemma från jobbet nu! Skönt som bara den.
Är himla trött men har lovat att färga Jims hår ikväll så
då måste jag ju hålla det.
Sen efter det blir det nog raka vägen i sängen och sova en lång
och härlig natt. Hade så svårt för att somna igår så hoppas det
går bättre ikväll.

Shit vad jag är på dålig humör, fräser hela tiden, men det är nog
för att jag är trött, stressen på jobbet och så sånna där otrevliga
kunder som blir sur när saker inte finns och som blir sur när
dom tycker att priserna är för dyra eller såna som tycker dom ska
få rabatt men inte får det..
Men jag fattar inte att dom inte kan tänka, jag är inte chef så jag bestämmer inte
sen har jag ingenting att göra med vad vi har och vad vi inte har . .
Ibland kan det vara riktigt frustrerande att jobba i en affär ..


Cool kille med solbriller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0