Hur många armhävningar klarar du ? 11/4

Lördag då och vette fasen vad jag ska göra ikväll..
Jonte ska mest troligt dricka och åka bil med Mats, Mattias,
Micke och Perlan. Så där ryms jag inte och dom andra av mina
vänner ska kanske ut på Tresco och i så fall finns det då
ingenting som jag kan göra. För som säkert alla vet så är jag ju
inte 18 .. Tyvärr! Men men, så är livet . . .
Men Johanna visste inte om hon skulle dit så kanske att jag är med hon.
Vet inte om det blir att dricka nå alkohol,  det får jag se ..
Huvudsaken är att jag har någonting att göra :)

Nu sitter jag att jag försöker ladda hem nå photo program som jag
förstår mig på. Fattar inte alls pohotoshop, det är ju på engelska
vilket jag är värdelös på . Så jag måste hitta något som är på svenska
så att jag kan fatta någonting. För än så länge så håller jag mig till Paint.
Och det är ju inte så avancerat. haha

Skriver mer sen :)



Hur många armhävningar klarar du ? :)

Kommentarer
Postat av: Bästis ;)

Vi ska ju hinka 2.8;or hela kvällen !

2009-04-11 @ 15:22:28
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0