Heldag och slut i fötter och huvud! 3/4

Blev inte att jag skrev så mycket igår,
jag gick skola till klockan 2, gick hem då och la mig i sängen
som jag hade längtat efter hela dagen. Men då ringer telefonen,
då var det Anna från Gårdings som hade panik för hon var själv där
med en prao elev, så det blev så att jag fick fara dit, så jag jobba då från 3 till 6,
och direkt jag slutade så for jag två av mina syrrer till stan och så kom jag
hem sen på kvällen kring 11.
Kan ta och säga att jag var jävlat slut, somade ganska fort och sov gott hela natten.
Men var fortfarande helt slut när jag vaknade imorse.
Blir kanske så att jag måste jobba efter skolan idag också, blir bra pengamässigt,
men jag skulle gärna kunna fara hem och sova ett tag istället :)
Men man får tänka ekonomiskt . . .

Men nu ska jag ta och jobba lite, skriver väl mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0