han på expert och jag på easy! 4/4

Ligger i sängen nu, det är sjukt hur jäkla trött jag är.
Skulle kunna sova till imorgon tror jag nog..
Men så blir det inte, snart kommer min syrra från piteå hit för att
gratta Jonte. Sen kommer hans Mamma och alla dom hit för att gratta han :)
Senare på kvällen så far mitt hjärta till Piteå och jag ska vara med Per!
Han prata om att han ville till Piteå, men jag vet inte. Får se hur det blir med det.
Blir då hur som helst att dricka någon öl ikväll.
Jag som har längtat så länge och nu så ;)

Igår for vi till Johanna och kollade hur hon hade fått det,
Jonte for efter ett tag och efter det så kom Per dit,
jag och han satt och spela lite GH och Johanna kollade på ;)
Men sen for Per för han blev sur när jag vann över han,
men dock så spelade han på expert och jag på easy !
Hahah!

Hoppas att det blir en lyckad kväll ikväll utan snefylla och bråk!
För det är inte det som jag vill med denna kväll,
utan det är att ha roligt som aldrig förr ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0