Ett hett ämne att diskutera!

Sitter nu på skolan och lyssnar på Ulrika när hon läser ur en bok.
Har inte lyssnat nå i och för sig så jag vet inte alls vad den handlar om ..
Har hunnit ha klassråd på morgon också och som vanligt så blev
skolamaten ett hett ämne att diskutera.
Brukar vara så för oss, men det är ju inte så konstigt med tanke på hur våran man är.

Idag fyller min älskling år, hela 19 år! :)
Så ikväll blir det tårta och fika i massor,
får se vilka som kommer, Johanna har då sagt att hon ska komma,
sen fråga jag Per igår om han ville komma och han visste inte,
Sen tror jag att Jonte också har frågat någon, kanske Jim, Mattias och Skeatz.
Jag vet inte, men jag skulle tro något sånt !



-elinjohansson ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0