En promenad idag istället då ? 22/4

Nu var man hemma och ligger och vilar lite...
Har börjat få huvudvärk ständigt, inte alls kul.
Men har i alla fall varit på skolan idag.
Slutade för en timma sen och då gick jag hemoch började att städa.
Så nu har jag gjort det så nu glänser det i rummet.
Nä okej, nu ljög jag. Men fint är det då. Har städat, gått med tvätt,
bäddat sängen och stökat undan lite grejjer från skrivbordet :)
Och just ja, har ju städat toan också, det brukar ha en tendens till
att bli väldigt smutsigt där, för jag löser så himla mycke hår så och så
sprayar jag ju på de så då fastnar de på golvet. Men nu är de borta
och fint är de :)

Idag händer det nog inte mycket, men tror jag ska ut och gå lite senare, ikväll typ :)
Men det återstår ju att se.
Igår blev det då ingen promenad.
Hade sån fruktansvärd huvudvärk så jag sov till klockan 6
när Jonte väckte mig och sa att vi skulle på kalas (igen).
Men denhär gången var det hos Skeatz.
Så det var bara att klä sig och fara dit och gratta han.
Sen när jag kom hem så la jag mig för att sova :) Men blev inte att sova
förns klockan 11 typ :)

Nu är det ju sommar och jag vill ha nya sommarplågor.
Men jag hittar inga, eller några har jag hittat.
Men jag vill ha många :)
Någon som har nått förslag ? :)

Hejdå så länge :)






Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

gå på youtube och lyssna på jizz in my pants :)

2009-04-22 @ 18:27:20
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0