Det är en annan sak! 22/4

Har lagt mig nu för att sova, börjar vara lite trött.
Imorgon är jag ledig från skolan så det blir att sova ut länge då :)
Måste plugga lite engelska också, inte kul de men.
Kändes inte så lockande att få IG på detta provet också,
då lär jag ju få IG på hela kursen ..

Jase, jag kan inte förstå mig på vissa människor.
Har aldrig gjort och kommer nog aldrig att göra heller.
Har aldrig förstått hur vissa tänker och varför dom gör som dom gör.
Har aldrig heller förstått vart det gick snett för vissa
Och inte heller varför det gjorde de


Jag sa mig aldrig veta, jag sa bara vad jag trodde.
Jag sa det inte till 100% men tillslut blev det tydligen så.
Jag kan inte veta något jag inte sett eller hört av personen i fråga.
Men jag kan dra slutsatser utifrån vad jag sett och hört.
Jag kan själv säga vad jag tror och det får jag säga.
Man gör inge fel sålänge man håller sig till sanningen.
Och säger man sig bara tro, så har man varken
ljugit eller talat sanning.
Jag får tro och tycka precis vad jag vill. Det kan inte du eller
någon annan hindra mig ifrån.
Sen om jag har fel eller om inte folk vill tro på mig, det är en annan sak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0