9-15, en kort dag med andra ord! 7/4

Nu har jag varit ute och gått ett tag och även pratat med Johanna i telefon.
Blev prat om nästan allt möjligt, som vanligt då med andra ord ...
   Är väldigt hungrig och funderar  på att gå och äta mig någonting,
men det kändes lite onödigt. Tycker inte om att äta någonting på kvällen,
känns som att jag ska gå upp typ 10 kilo då . . .

På torsdag blir det att jobba för mig
Fick ta ledigt från skolan och det var ju bra .
Blir att jobba från 9-15, en kort dag men det blir pengar sen
och sen är det ju roligare att jobba också än att gå skola
Önskar bara att jag hade gått klart skolan så att jag kunde få
mig ett fast jobb.. Få flytta och ha en massa pengar att göra
någonting roligt för..
2000 kr i månaden är ju inte så värst mycket om man ska
kunna leva på det.

Sen fick jag höra roliga nyheter av min mamma också ikväll !
Hade anat det sen ihelgen när hon sa någonting men jag trodde
som att dom prata om nå annat!
Men inte det :) Så nu hoppas jag verkligen att ingenting tråkigt händer
undertiden och att det blir lyckat :) Älskar dig min syster!

Nä, nu ska jag faktisk ta mig någonting att äta, känner att
min mage håller på att kurra ihjäl! så Godnatt!!
Och lycka till imorgon Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0