Your smile is heavenly! 30/9

Nu ligger man i sängen och ska väl strax sova.. Är ganska trött, så det känns skönt
att vila ögonen i några timmar framöver.
Har suttit och sett på tv nästan hela kvällen känns det som, fast egentligen har jag bara sett en timma. Såg på främmande fågle eller vad de nu heter, tycker faktiskt att det är ganska bra, trots att det är svenskt!
Annars har jag inte alls gjort något vettigt idag, eller de enda lite vettiga är väl att jag lagade middag, En god middag, bacon och nå grejs med pasta :) Mums!

tänk att det kan vara så svårt att släppa taget om någon man älskar
när den man älskar inte älskar en tillbaka
utan bara vill att man ska finnas där för en
tänk att det ska vara så svårt att förstå det
att låta kärleken försvinna och starta om på nytt..

Jag kanske inte är den bästa personen att säga de, men jag har i alla fall inte
blivit behandlat sådär illa som de du blir just nu!



The heart is pumping for my life, the mind is happy
and I will love you to the day I die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0