All The Things You Said! ;* 30/9

Ja igår sa jag äntligen äntligen, men de var nog fel sagt av mig.. För de var tydligen inte så, eller inte nu längre iaf. Tänk att det kan vara så uppenbart att förstå hur något borde vara, men för personen i fråga så förstår den ingenting..
Men som jag sagt tidigare, du ska få tillbaka för varenda liten grej du har gjort mot mig. Så tro inte att jag har glömt allting, för få igen, det är de minsta som du kommer få! Vänta du bara..
Sen verkar de ju vara någon slags barnepedemi här i byn, nog är det kul att folk vill skaffa barn och jag hoppas att det kommer gå bra för allihop, men däremot borde man tänka efter litegrann innan man skaffar barn.
Att ha ett jobb, en inkomst och ett bra förhållande som har varit ett tag, det är faktiskt en fördel. Det handlar om att ta hand om ett nytt barn och inte om en docka, det är ett stort ansvar och det hoppas jag att alla tänker på innan man skaffar barn!
Tänka sig vad folk börjar bry sig såfort man verkar vara det minsta sur, då beter dom sig precis som om dom vore ens bästa kompis. Medans dom i nästa andetag snackar en massa skit. Lossas inte vara min vän när ni egentligen inte är det. Jag vet vilka jag litar på av mina vänner och det är inte många..
Och sen, kan ni bara sluta hålla på hela tiden, ni beter er som ett barn som aldrig tidigare har sett nått liknande.. Jag är så jävla less på erat snack som ni kanske menar som komplimanger, men jag tar de inte som de, jag tar de mer
som att ni är några som gör vad som helst för ett knull.. gå till en prostituerad om ni vill ha er nå!


Minns när vi träffades.
Ja, jag minns det som igår.
När vi låg där i soffan
och jag smekte ditt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0