Torsdag! '

Nu äre torsdag och det betyder att der snart är helg igen ... denna helg kommer bli en mycket lugn en, vet inte ens om jag ska ut nå över huvud taget, funderar på att bara vara hemma hela helgen . kanske är lika bra :)

och idag har jag bara legat hemma hela dagen, är sjuk eller förkyld rättare sagt, ont i halsen och ont i hela nacken p.g.a det .. gode drygt ..
johanna var förbi här en sväng också och surrade några ord med mig :) alltid lika trevligt att vara med hon! :)
just nu ligger jag i soffan och ser på Navy CIS, såg inte riktigt från början så jag fattar inte så himla mycket.

idag kom lite av mitt nya löshår, dom rosa slingorna kom och så clip - on settet :P nu är det bara det svarta tränset som fattas . hoppas det kommer snart så att jag kan sätta fast det. får väl se om det blir fint, men det rosa var lite väl knalligt, på bilden var det mycket mörkare än vad det är irl. men men ,,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0