Torsdag' 18/9

Jag är så jävla less alla killar som beter sig som nå pedofiler eller något i den stilen. Kan ni inte bara ge er! är så less på att ni alltid ska hålla på som ni gör, snart gått ett år och ni ger er inte ! vad är felet ? Har ni inte märkt än att ni inte kommer nån vart ? Kan inte alla bara bete sig som normalt som många andra killar gör. Är tjejer också såhär ? Hoppas jag då inte, för då är ju vi också lika jävla idiotiska. Och att ni har flickvänner också, det gör ju inte saken bättre heller.. Jag får skiten för att ni jämt håller på uti mig men ni, ja ni kommer undan som nå små damtussar som gömmer sig under sängen .. De är ju sjukt!
Nåja .. Ni kommer nog aldrig att växa upp och bli någolunda mogna..

På lördag blir de kanske att fara till lule och se lulehockey ;p Får väl se vad man tycker om de då, är inte nått fän av hockey precis, tycker egentligen bara att de är drygt, fast jag har ju iof bara sett de på tv och de är nog inte samma sak :) så får väl se ...

Ikväll har jag varit med jim och några till, stod utanför forum med matte och surra med han för att han inte tog sig in och se hockey för han hade inga pengar, sen for jag och jim förbi joel en sväng och sen bar de av hemmåt :) Så nu är man hemma och sitter här och försöker fördriva tiden på något sätt ..

Men nu ska jag gå och cykla litegrann och se om de är nå bra på tv !

Hejsvejs så länge ^^

"I Going Down In Flames ..."
I still have you in my dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0