Söndag! '

jaa, nu ligger man i sängen och ska väl snart sova men före de så hade jag tänkt att skriva några rader här så att alla nyfikna har nått att läsa ..

söndag idag och det har inte alls varit någon rolig helg precis, har varit sjuk hela helgen och igår jobbade jag också, inge vidare kanske när man har feber, men men, vad gör man inte för pengar ? efter jobbet for jag hem och la mig och vilade en stund och efter de så for jag ut med några kompisar eller vad dom då kallas vissa av dom ..

idag har jag då legat hela dagen, feber, lite ögoninflamation, hosta och snuva, ingen vidare söndag precis . men det har då varit fullt ös medvetslös här hela dagen känns det som, har varit tvungen att göra nå arbeten till skolan och sen har nästan alla mina syskon och syskonbarn hunnit vara här under kvällen, roligt men lite väl jobbigt såhär när man inte riktigt är frisk :P


ja jag vet då inte vad jag ska tro. men de känns nästan som att jag fortfarande har några sorts känslor kvar för dig. om man ska ta det på gott eller ont, ja de vet jag inte. men om jag tänker på hur du varit tidigare så ska jag nog ta de mer på ont än på gott.. och jaa, jag har nog faktiskt inners inne saknat dig under hela denhär sommaren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0