Fredag' 19/9

ja nu var de åter igen fredag och just nu sitter jag och har hälsopedagogik.. inte så värst kul precis, men de går väl an... sen är de bara en till lektion kvar och de är världens tråkigaste lektion tror jag då, fast de kan ju iof bero på att vi har marjalena så kallad "argalena" som lärare.. men men ..

fick nyss lära mig att varannan rökare dör i förtid och att varje gång du röker en cigarett så minskar du ditt liv med mellan 9-11 minuter, låter gode hemskt.. så kanske att man sku ta och sluta röka då ? kanske kanske inte, nån dag kommer den dagen när jag tar min sista cigarett, men den dagen kommer nog inte än tyvärr ;p
sen ska man tydligen gå ungefär 10 000 steg per dag, de låter jävligt mycke, men jag vet inte, får se sen hur många steg jag går per dag :)

men bort från skolan nu då. som sagt, fredag ikväll och jag undrar vad som kommer hända ikväll, alla ska väl vara fulla antar jag .. men de ska inte jag :) det blir en nykter helg i helgen också. känns himla skönt faktiskt ! kanske blir de så att jag är barnvakt hela helgen eller nån dag och imorn blir de då att plocka potatis på morronen, de kändes däremot  jävligt tråkigt.. men de ska väl också göras de.. och på kvällen kanske de som sagt blir att se hockey,

I want you, I need you, I miss you :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0