Away from the sun ! 29/9

Måndag idag och nu är helgen över.. känns på ett sätt skönt, men samtidigt tråkigt att behöva gå skola nu igen! i fredags var jag bara ute me några kompisar och gjorde åssit å inge..

Lördag vaknade jag upp av att johanna ringde och väckte mig, som vanligt då ;) haha! steg då upp kring 11, for ut med peder, emelie, lillper och ellen och gjorde lite ärenden på byn :) var sen med dom ett tag och sen for jag hem och sminkade mig och så, sen for jag upp till nystrand och satt där hos Jim och Johanna och drack litegrann.. Massa annat folk var också där och det var faktiskt riktigt trevligt . Sen for jag ner på byn, och for sedan upp på kac med roger och fredrik, var där i princip hela kvällen och dansade och hade mig :) haha! Åkte sen taxi ner på byn till grillen med Roger och Fredrik, var där bjuden på ett lyxmål så vi satt där och åt. försökte sen fixa skjuts upp till johanna och då var klockan kring 1,2 men jag var då inte upp i nystrand förns kring halv 5, så det tog sin lilla tid . Fast jag hade då trevligt i alla fall :)

Men däremot börjar man ju bli lite irriterad och jävlat less på att alla ska vara arg på en hela tiden utan att man har gjort någonting, och vadå ? Är det mitt fel att du typ är kär i mig, får det dig rätten då att ljuga om saker för att få folk att inte tycka om mig ? är det så man ska göra ? trodde faktiskt att du var min vän, men så fel man kan ha. För nu vet jag precis vart jag har dig också, precis där jag har alla andra, i botten av en kontainer... Tänk så många kompisar jag nyss trodde att jag hade, hur många som helst, så många att inte ens mina fingrar räckte till. Men nu när man har tänkt efter och verkligen insett vars man har alla så återstår bara ett finger, och de fingret tillhör johanna, resten försvann nån gång här i höst bland alla löv som krattas ihop!! hejdå med er, hoppas ni har det bra utan mig nu ..

Äntligen, äntligen, äntligen!! tänk att man har väntat så himla länge på något så uppenbart . tänk att man kan se saker så mycket fortare än andra !

Det är så synd att du är så söt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0