att man orkar!!

onsdag idag, slutade skolan klockan 1, var grymt skönt måste jag säga.. fast dock fick jag sitta på skolan och ha hål i 2 timmar, de var väl lite mindre kul .. .lite väl drygt och långtråkigt, men bättre än lektion iaf :)
sen efter skolan gick jag ut på byn, satt där och surra med johanan och efter nått tag körde jonte förbi och då vart de så att jag åkte nått tag med han och surra på och så.. for och kolla på bromsspåren som gick ner på järnvägs
spåret, körde förbi matte för att kolla om han var hemma, men de var han inte, jag gissar att han fortfarande var på skolan ;p sen for jag hem, satt hemma ett tag tills johanna kom förbi mig och hämta upp mig så vi drog ut på byn. surra som vanligt om lite alt möjligt, trevligt trevlitg :)
for och åt mat på centrum också, hon åt en tacotalrik och jag en toast skagen.
och nu är man hemma, ligger i sängen och ska väl försöka vara duktig och sova på ett tag.
men får väl se hur de går, man knogar ju och är gode förbannad på lite allt möjligt.

för de första, du är 20 år och beter dig precis som att du vore 10 och har precis lärt dig hur man är när man försöker vara tuff och kaxig. nä men de är ju coolt, riktigt coolt, kanske om du frågar dina vänner, vad vet ja ?
men isf har dom ju inte många getter kvar i deras huvud..
och sen, varför snackar du sít om min bästa kompis med mig ? tror du att jag ska hålla med dig eller vad ?
nä, förmodligen inte. jag lär nog bara tycka att du är störd, för en normal människa
öpnar inte käften till sånna som dom inte känner och börjar nästan direkt att
snacka skit om deras bästa vän!
men ja, vi lever ju i en idiotisk by!

på tal om idiotisk, vem fan är så dum och gör inbrott på kac ?
dom förstör ju bara för alla andra. folk har sett fram emot bartömningen och nu kanske det inte bli nån eftersom att det inte finns någon sprit kvar som jag har fatta de..
och varför sno bilar och i princip köra sönder dom ? vad tjänar man på de ? och slå sönder busskurer, vad ger de då ?
ja jävlat ingenting, du/ni kanske tror att dom mindre tycker att ni är fräna,
men dom allra flesta tycker nog bara att ni är idioter..
det tycker då jag i alla fall..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0