Where Do We Go ? 3/10

Ja nu är de fredag och lördag på 45 minuter. ligger i min säng just nu och funderar på allt och ingenting.. onödiga saker kan man väl säga, sånt som jag inte borde bry mig om, men gör det i alla fall. Kanske för att jag är så jävla less på allt och alla. Men men, skit i de nu!
Har varit med johanna i princip hela dagen, åkte upp till henne med bussen kring halv 2 :) vi satt där i jims och hennes hus, surrade om allt möjligt, allt från "åar till hav" om man så säger. Sen for vi ner på byn för johanna skulle vara med på hennes lillasyrra emmas handboll så själv satt jag bara där och tittade på i nästan 2 timmar . haha. Men efter handbollen for vi och käka en pizza, och den satt himla fint kan jag ta och säga :) så nu är jag mätt och belåten och ska snart sova. För själv så jobbar man ju imorron vilket jag gör nästan varje lördag .. känns just nu inte så himla kul, men de blir ju pengar sen så :) och det behöver man ju alltid om inte annat.

och snart fyller man år :) bara 6 dagar kvar .. och jag kan väl inte säga annat än att jag längtar. får  hoppas jag får något jag vill ha, fastän att jag inte har önskat mig något. tycker att det är så himla svårt att veta vad man ska önska sig, allting är ju så himla dyrt .. :/

kompisar kommer och kompisar går, men riktiga vänner håller om en hårt!

Jag trodde faktiskt att jag hade fler riktiga vänner än så här. Men tydligen inte..
Jag litade på er och särsklit på en, du som har varit så himla omtänksam
och man har kunnat prata med dig om allt möjligt.
Men nu har du blivit precis som alla andra idioter,
Det enda du tänker på, det är knulla knulla och åter igen knulla..
För det verkar ju fan inte finnas nå annat i era huven..
Nåja, en vän har man ju iaf.
Och sålänge hon finns, så behöver jag faktiskt ingen annan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0