efter en nykter helg! 13/10

jaha, nu sitter man på skolan, har ingenting att göra. har hål till klockan 2 och då ska jag redovisa om hasch! haha. får väl se hur de går, kan väl inte påstå att jag kan så mycket om de, det enda jag vet är väl i princip att det är en drog. annars har jag inte så mycke kunskap om det, eller jo en sak vet jag förresten och det är att varannan daglig rökare har någon gång prövat hasch och att 10 av 24 som använder hasch tar självmord. och de är ju ganska skrämande.
nåja, tur iaf att man själv inte håller på med det.
annars händer det väl inte så mycket, inte mycke annat än att vissa beter sig som svin mot andra.. blir bara så jävla less på allt sånt. bete dig som personen förtjänar. och i detta fall är det inte såhär!

men men, denna helg har annars bara varit bra :) haft den bästa helgen på länge. känns så skönt att vara nykter och kunna vara med folk som inte heller super..
i fredags vara jag ute på byn och gjorde inte så mycke, såg lite hockey och sånt. sen for jag hem och sov.
Lördag jobba jag från 10 till 1 men egentligen skulle jag ha jobbat till 2 men jenny hade slarvat me mina tider så jag fick sluta en timma tidigare :) inte dumt!
satt då ute på byn, väntade på min tremänning per och surrade med han ett tag, sen kom jonte så då var jag med han, vi for förbi jim ett tag, kollade på när han skruvade i sin epa sen for vi till mig och gjorde inte så mycke åt middag å sånt :) efter nån timma kom jim, ponte och alle också. vi fikade och sånt eftersom att jag har fyllt år. såg sen på exorcisten och nån annan film :) kring 1 eller nå sånt, for vi ut på byn, åkte lite bil åså. Sen for alla hem och vi for hem till ja och sov, eller såg film kanske man ska säga, till typ 6 på morron :) haha.
Och igår då, ja då vakna vi väl kring 10, låg i sängen till 2 och sen kring 3,4, for jag, han, kalle och kalle till luleå för att hämta en bil kalle stråmo hade köpt .. jase, om den var så fin vet jag väl inte, rosthål i golvet å sånt. men är man kille så kanske man inte är så brydd om sånt, vad vet jag ? haha
Sen var vi hemma i älvsbyn kring 10, käka nå mackor och gick sen och la oss och vakna imorse kring halv 8 :)
jag knogar och är gode trött, men så är de väl om man inte är duktig och sover mycke ...

nä, nu ska jag träna lite på min redovisning ..

sötunge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0