Sunday Night! 5/10

Söndag idag och precis som alla andra söndagar så händer de inte alls mycke .. man sitter mest bara hemma vid datorn eller så ligger man i sängen och är bakis.
tråkigt men sant.
Så idag har jag bara suttit vid datorn i princip, cyklat lite på min spinning cykel också. Sen var ju matte och hans mamma förbi en sväng och köpte potatis av oss :)

igår var de lördag och det var då dött som bara den på byn och jag vet då faktiskt inte vad nån gjorde, ingen hörde då av sig i princip. Jag var då iaf med Jim, Matte och Ponte :) vi åkte runt lite på byn och sånt. vart inte mycke gjort.. kom hem ungefär kring halv 12 eller nå sånt och då vart det sängen ganska direkt. Lisa sov ju här också, så det var lite trångt i sängen ;p haha. och så skulle hon ju ha sin docka sovandes brevid henne också .. men de är väl så när man är liten :)

jase, att man kan ha så lite samvete att man kan slänga ut sig precis vad som helst och sen inte förvänta sig att man ska få en ond min tillbaka. eller rättare sagt onda miner och dissen i princip.. hoppas du har lärt dig något nu och att du inte gör om de. nog kanske jag är mer tålig än vad andra är, men för de så betyder inte de att man kan behandla mig hur man vill.
och sen, om man säger och lovar något, är det inte meningen då att man ska hålla det ? och skulle nu inte det gå, berättar man inte de då ? eller ska man bara hålla tyst om de ? tydligen ska man bara hålla käften. för de var ju så ni gjorde.. eller hur var de nu.. tycker bara att de är så underligt hur folk tänker och beter sig. jag menar att när man är vuxen och börjar bli vuxen, har man inte så pass mycke vett då att man inte gör hur som helst...

många bäckar små leder till en stor och slutligen blir ett hav..
tänk på det innan du gör något



jag saknar tiden som var
jag saknar alla roliga stunder vi har haft tillsammans
bara dehär att svamla på
utan att tänka på nått annat
utan att egentligen tänka på vad man säger eller gör
men nu är dom över
kanske för alltid
eller kansk bara för ett tag
vem vet ?
det är nog ingen som vet
men jag hoppas att tiderna kommer tillbaka
och att dom blir ännu bättre än förut ..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0