idag fyller jag år! :) 9/10

jaha, nu fyller man år, ett år äldre än vad jag varit nu det senaste året, men jag kan väl inte riktigt säga att det känns nån skillnad. men men, kul att fylla år i alla fall och få en massa presenter :)
vaknade 8 imorse och var trött som fan. kan ju ha att göra med att jag inte somnan förns 1 igår !
och nu sitter man och har engelska, tur att man förstår mycket, önskar att man var lika bra på engelska som en riktig engelskman. men de kan man ju bara fortsätta att dröma om.
och idag när man kommer hem då blir det fullt upp, det blir att städa på sitt rum ytterligare ser precis lika dant ut som det gjorde igår morse trots att jag städade det igårkväll .. kläder på soffan, obäddad säng och fulla skrivbordet med grejjer .. att man aldrig lär sig att hålla någon sorts ordning.
Och när man har städat klart blir det att börja med smörgåstårtan och sen kommer nog allt folk, men ikväll blir det dock inte så många kompisar som kommer utan det blir släkten och så Jim och Johanna :)
Sen på lördag blir det att bjuda nå kompisar på godsaker och sånt ..
Igår kändes som en himla lång dag trots att jag gjorde saker hela tiden, först skola, sen var jag på gårdings och pratade med jenny om allt möjligt och hörde om jag ska jobba på lördag vilket jag ska. Sen var jag med jonte :) vi for sen upp till johanna och grillade och dit kom sandra och niklas och hundarna också. Sen for jag och jonte upp till johannas lillebror för jonte sku kolla på nå grejs, sen for vi ner på byn, åkte raggen å sånt. For sen till mig och gjorde inte så myket, såg CSI och drack kaffe och fika :) haha. Sen for han till boden för att sova hos kalle, så då gick jag och såg på tv med min mama och papa. Såg på don feta kvinnorna som tycker om att sätta sig på män och tjänar nå jävulskt med pengar på det! sjuk men.. sen gick jag och la mig och som vanligt pratade jag med johanna i telefon, men dock lika trevligt som alltid :)

ojoj, tänk hur människor kan bete sig mot andra
både på gott och ont.
Vissa är alltid för snälla med alla och vågar aldrig säga emot någon
medans andra blir sura och ber folk dra åt helvete utan att dom gjort något
tycker bara att det är så hemskt
tänk på hur ni själv skulle vilja bli behandlade i fråga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0