Cause I'm a hiphopper yes I am! ;) 1/10

Onsdag idag, har varit hyffsat skön dag idag, började skolan kl 8 men slutade dock tidigt, redan kl 1 :) haha. For sen hem, väl hemma och hunnit kliva in genom dörren så plingar de på och då är det min syrra och hennes två små ungar :) Dom var här och hälsade på mig i nån timma. Och det slutade med att lisa stannade kvar och hjälpte mig att bara chokladbollar tills jag fyller år :) Nu är det ju inte så länge kvar, bara 7 dagar :) längtar längtar !
Annars så har jag varit på 40 års kalas ikväll, det var en av mina kusiner som fyllde år.. Så nu är han gammal en "silverräv" som hans pojk Emil sa :) haha! Tyckte de var ganska kul skämt.. Om jag nu förstod det rätt d.v.s..
Sen när jag kom hem surra jag som vanligt med johanna i telefon och efter det gick jag och såg denhär dokumentären om världens fetaste man, fy fan vad äckligt! Var nära att jag skulle ha gått på toan och spytt. Hur fan kan man vilja leva om man ser ut sådär och inte ens kan gå eller göra någonting i pricip! Huvva, så hemskt säger jag då bara ..


StickSåDetDammar!

Pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0