w302 säljes 13/11

Jaha, nu sitter man på skolan och har kommunikation. inte alls kul, vi håller tydligen på med nån grupp process, men vad de är vet jag då inte . tur att man har bra koll när det gäller skolan och i övrigt också för den delen. haha! slutar inte förns 20 över 4 idag, känns inte kul alls. hela dagen försvinner ju känns de som, man hinner ju inte göra nå förutom att vara i skolan, tråkigt men sant. Har nyss haft lunch, käkade korv och mos som inte alls var särsklit gott. sen kom min jonte och linus förbi en sväng och sa hej :)

igår slutade jag tidigt, redan kl 11, grymt härligt. For då hem och städade och donade lite sen for jag ut. Kring 5 skulle jonte skjutsa upp linus till vidsel så då vart de så att jag följde, somnade dock i bilen för var grymt trött och sen vart det en tidig kväll också somnade kring 10 tror jag :)

JO FÖRRESTEN!
Är de kanske nån som vill köpa min mobil ?
endast haft den i lite drygt en vecka
säljer den på grund av att jag inte är nöjd eftersom att den inte alls var som min gamla telefon,
inget fel alls på den. Funkar bra och bra ljud i den!
Det är en walkman telefon (W302)
Det är också en 2 megapixels kamera men dock ingen blixt.
Nypris 1595 kr
Säljes för 1300 kr
headset och kabel till datorn medföljer
kvitto och garantin finns också kvar.
Ring eller maila om du vill veta något mer. 076-8054128





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0