Söndag 2/11

ja nu var de söndag och ett gode tag sen man skrev i denhär bloggen. känns inte som att jag har haft så mycket att skriva om. men hur som helst så har de då varit lov nu i en vecka och en helg, himla skönt trots att jag inte gjort så mycket, mest tagit det lungt och umgåts med min pojkvän och mina kompisar :) varit en sväng till skelefteå för att hämta nå bildelar. Har också varit i boden 2 ggr och i piteå en gång med johanna :) så lite har man ändå färdats runt :) och igår var det halloween, då var man utklädd till djävul och johanna var utklädd till ett troll, världens gulligaste troll också! ;> Var hos johanna från typ 11 igår, vi sminka oss och sånt färga mitt hår också. Sen kom jonte och jim hem från skroten så då kom dom upp till nystrand, men min pojkvän hade nog inte så mycket ro i kroppen så han for nog lika fort hem till mig och la sig och sov till klockan 4 när han, jag, jim, johanna, sandra och niklas for på ä-p för att äta middag . Sen for vi hem till sandra och niklas och satt där och hade det trevligt och drack, sen kom det mer och mer folk . Sen for vi till koper och sen till johanna magnusson medans alla andra for på tresco nog för att jonte också for dit efter ett tag . så då stannade jag kvar hos johanna och var med hon och lite annat folk :) himla trevligt. sen kring 2 for vi hem och la oss. fast dock hade jag en pojkvän som inte mådde allt för bra och inte riktigt var så att gå ordentligt. men jag var då så ta han till sängen där han somnade på en gång :) och idag har vi sovit till typ kl 5 och sen bara slöat, fast vi var faktiskt nyss ut och gå till byn, hör och häpna :) for förbi johanna m och hämtade hajnas jacka och så var vi på konsum och handlade lite smått och gott och nu är vi hemma igen. ska nog plugga lite på engelskan och sen lägga mig i sängen :)

jo, förresten, bilder från halloween finns på min pixbox :) http://welin.pixbox.se


- elin johansson!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

2008-11-03 @ 08:33:39
URL: http://kisseee.blogg.se/
Postat av: Lovisa

roligt att du skaffat pojkvän :)

2008-11-03 @ 08:34:07
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0