Lite att göra! 21/11

Lite tidsfördriv :) Ta fram telefonen och så låter du telefonboken att bläddra, stanna sedan och skriv sedan in det namnet som det hamnade på.

Visste du att Emelie är kär i mig, fast jag är kär i Nolan.
Och en dag när Tremänningen och jag var på promenad så försökte Alle våldta oss båda!
Då ringde jag Daelle och han kom direkt. Igår när jag duschade så ringde Hanna Lundquist på min dörr och ville att hon och jag skulle leka med dockor, men jag kunde inte för
jag skulle ha sex med Mytomanen om två minuter. Förra veckan när jag dammsög mitt rum
så låg Chester under min säng och strulade med Gårdings Anna.
Nu orkar jag inte berätta mer för jag och Joel ska leka indianer.

Kommentarer
Postat av: DivvEHhEHh

Cheester <33333333333333###3333333333333#3

2008-11-21 @ 11:55:40
URL: http://divvehfersure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0