Det ska bli ett sant nöje att döda dig 27/11

Kan väl skriva några rader då så att ni har något att läsa :)
Torsdagkväll nu då.. händer inte mycket alls, ligger i sängen och funderar snart på att lägga mig för kvällen, men kanske inte riktigt än. har skrivit klart om grupprocessen ikväll och så funderar jag på att snart läsa lite ur min svenka bok också som handlar om Magdalena Graaf, det ska bli ett sant nöje att döda dig, faktiskt riktigt bra bok. Den borde du läsa tycker jag!
Nåja, vad händer och fötter nu för tiden då ? ja vad ska man säga, vett inte så mycket, tar det bara lungt nu för tiden. Känner mig faktiskt riktigt duktig, har varit nykter nu sen halloween och gången före det var bartömningen på kac. Sen blir de ju att sluta röka efter nyår också.. ännu bättre :)
Annars är det inte mycket som föregår, är med jonte mesta tiden och så på skolan då såklart och som alltid förut också en hel del surr med johanna i telefon :) haha!
Vad som händer till helgen har jag då ingen aning om, blir nog inte att göra så mycket. Mamma och pappa ska då bort imorgon på kommunalfest så det blir lungt hemma hela kvällen :)
Till veckan blir det nog att fara till stan med kristin någon dag och handla lite julklappar och lite annat smått och gott ..

Åh vad jag längtar till julafton, all den goda maten och så julklapparna såklart och att få träffa alla syskon och syskon barn som man inte träffar så ofta nu för tiden.. Tror vi blir kring 20 pers här hemma på julafton. Gode mycket folk, men alltid lika trevligt :) Snart har jag handlat klart alla julklappar faktiskt bara nån kvar till mamma, Jonte, Johanna, Kristin och så mitt syskonbarn Robin .. men jag vet ju vad jag ska köpa till dom så det blir ju inte så svårt.

På söndag eller tidigare blir det nog att storstäda här i mitt lilla rum och plocka fram lite julgrejjer, inte mycket, men litegrann i alla fall så att man ändå fattar att det är jul :) och så är det ju som mysigt också med lite tomtar och sånt .. Och så är det ju faktiskt första advent på söndag så då passar det ju som bra att plocka fram lite sånna saker.




Nåja, nu ska jag läsa lite ur min bok och sen kanske se nån film med hajna för att sen sova :)

Hejsvejs! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0