All that you want! 21/11

Igår var man duktig, då städade vi hela mitt rum från golvet till taket i princip.
Även jonte var duktig och städade :)
Skulle nog ha bordat damsuga också, men det får bli någon annan dag.
Kände mig inte så peppad på det efter att ha renbäddat sängen, städat skrivbordet, tvättat kläder, hängt upp kläder, städa lite i min garderob, vikt jontes kläder och lagt dom i garderoben.
Sen efter att vi städat for vi ut en sväng och plockade upp Kristin :) var med hon ett tag och sen for vi hem..
Pysslade på lite med våra datorer, men det gick inge vidare så det slutade med att båda stängdes av i ilskan. haha

Idag är det fredag och det betyder att efter skolan så är det helg. Känns himla skönt, fast det blir ju tyvärr ingen sovmorron imorn, för man jobbar då, tyävrr . Eller man ska väl inte klaga, man får ju pengar för det :)
Senare ikväll blir det för oss att fara till Kristin och vara med hon. Känns grymt kul, var så längesen jag var med hon. Och hon är ju trots allt min kusin så man måste ju hålla banden samman. Dom har väl hållt på att glida isär ibland, men dom har alltid hittat tillbaka :)

Jag hoppas att du som är min bästa kompis, törs säga till mig om det är något.
Det kan tas dålig men det kan också tas bra.
Tänke bara säga det så att du vet!

jAg ÄlSkAr DiG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0