how can you believe him ?

varför försvara någon som gjort fel ? varför skylla allting på en person och sen förlåta den andra som om ingenting har hänt.. hur kan du bara tro på allt han säger ? det ska faktiskt behövas mer än enenda mening "jamen jag älskar ju dig!" för att man ska förlåta personen. spelar ingen roll hur nära man står varandra eller hur mycket man älskar personen i fråga, men har man gjort något dumt, får man väl för fan stå för det!? ja tydligen inte..
och sen, varför ska du försvara han helatiden. han har gjort fel, så han får väl ta smällen, precis som alla andra.. jag har inte tänkt att göra någon skillnad på det som redan har hänt, göra det jag kan göra åt saken. och sen är de väl bara försöka glömma det och gå vidare. och du som inte har gjort nå fel utan bara blivit utsatt, varför ska du ta han i försvar ? det är faktiskt det dumaste man kan göra, även om man kanske hellst vill det, så ska man låta bli.
hoppas nu att du tar dehär på rätt sätt, men du kanske tror att jag ljuger om dehär också ? och sen har jag faktiskt en liten fråga, varför tror du att jag skulle ljuga ? vad tjänar jag ens på att ljuga om de? nä just de, jävlat ingenting. om det inte skulle vara sant så skulle jag väl för fan aldrig ha sagt det.. men men, tro du på den andra om det nu är det som du tror är sanningen ...



denhär sommaren kommer sluta i en enda stor katastrof !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0