1/5

image4



jag vet då inte vad jag ska säga. men hur fan kan du vara så blind ? att du inte ser vad han håller på med bakom din rygg! ja, de går ju inte säga någonting åt dig, för då blir de väl bara ett helvet med de.. jag såg ju bara hur de gick sist jag försökte mig på nå sånt.. och såklart så är alltid jag inblandad på nått sätt. om de ändå inte hade varit så hade de kanske varit lite lättare iaf. sen kan jag ju fråga mig själv om jag överhuvudtaget borde bry mig, för jag vet att hade dedär varit jag hade du bara hållt käften om de, så varför ska då jag egentligen bry mig ?
alla ser, det inte du ser. eller så vill du bara inte titta ..

jag tror att man håller på att bli galen av denhär byn. visst, den har sin charm med att man alla vet allting om alla. men iaf, ibland går de faktiskt lite väl långt!


hm .. crusing ihelgen, om de nu är sant, alla säger då att de är de, så de återstår ju att se.. låter då som att i stort sett alla älvsbybor ska dit, så lite folk lär de ju då bli hur som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0