lögner hit och lögner dit

jase, nu jobbar man för fulla muggar, och många veckor till är det kvar. nåja, de är ju ändå inte så tråkigt och så får man ju betalt också så :)
borde väl egentligen snart sova eftersom att jag ska upp typ 7, 8 imorn och börja jobba kl 9..
men innan jag somnar har jag tänkt skriva några rader här, var ju faktiskt ett tag sen.
sommarlov nu, jävligt skönt. men då kommer ju allt annat elände eller vad man nu ska kalla de.
lögner hit och lögner dit, kan du inte bara ge dig nån gång, fattar inte hur du ids, vill du ha kompisar, var ärlig då och hitta inte på en massa skitsnack eller skvallra runt. säger bara det för dit eget bästa och naturligtvis för att få ett slut på allt nån gång. nåja, de kommer väl de me.
imorn blire att jobba då me, och sen blir de nog hem å baka nå om jag orkar, har sagt att jag ska göra de nu ett tag men jag har aldrig fått tummen ur röven och gjort de än :) haha!

men nu ska jag ta och duscha och sen gå och sova :)

puss puss ;>



jag vet inte riktigt,
vet inte riktigt vad jag ska tro
är kärleken äkta
är känslorna äkta,
eller bara nå svammel ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0