remember the time

ingen vidare helg, var väl trevligt då! men inte dagen efter, inte när man tänkte efter på vad man hade gjort! det går inte få någonting ogjort som redan har hänt, men de går att se till så att det inte händer igen, och de har jag tänkt. för de ska inte hända igen! vare sig du bryr dig eller inte..
allting bara barkar, med folk, vad man gör, ja, jävlat allt ! jag måste ta och skärpa mig nu, ska försöka hitta på någonting ihelgen, vara nykter och fara bort från älvsbyn, får väl se hur det blir, men jag ska då försöka iaf! för jag känner att jag behöver de just nu! måste ta tag i mitt liv och se till så att det går åt rätt håll.

men men, nog om de nu!

idag har jobbat från 9 till 5 fick sluta en timma tidigare :) jävligt skönt! sen var jag med johanna tills nu, för hon for nyss hem för att snart sova. ååh jag blir så jävla förbannad, varför ringer du ens till mig. var de nå du ville, sa du de för att vara snäll eller bara för att göra mig arg ? jo för att göra mig arg och ledsen. jag blir så jävla less. har alltid varit så känns de som, du behöver inte lyssna på mig om du inte vill och höra mina problem, men du säger att du vill de, men hjälp mig då isf ist för att bara få mig mera ledsen.

ställ dig framför mig och kolla mig rakt i ögonen
då ska jag berätta en sak för dig
något som du kanske redan vet om
något som jag förmodar att du redan vet
att jag tycker om dig,
mer än vanligt
jag vill ha dig vid min sida
vill hålla din hand i min
men de kanske aldrig mer kommer att hända
verkar inte så nu iaf
men jag vill att du ska veta om att du har en speciell plats i mitt hjärta ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0