supa, knulla, spy!

jase, nu sitter man hos emelie ;) gör inte så mycke, de är lite folk här förutom jag ;> emelie har gjort hål i sitt ögonbryn och i läppen.. he vart snyggt :) kul ens .. min dator har pajja så nu kan man inte sitta vid den på kvällarna när man inte har nå att göra. men de får gå iaf, kan ju alltid tjuv sitta lite vid datorn när man är borta, som nu till exempel. haha!
nu jobbar man då för fulla muggar, bra att man får pengar, men de är då inte så jävla kul, gode drygt när de inte är nå folk som kommer in och handlar, men bara de är fint väder så är de ju folk så...

jase, då vet man då hur mycke du egentligen litar på mig, haha. nog för att jag ändå inte litar på dig heller, men men.. hur du kan lite på nån annan viss person mer än mig, de kan jag då fan inte fatta. men vissa är ju som dom är..

ihelgen som var så fyllde ju johanna år, hon fyllde 19 år den sötisen :) så nu har hon blivit gammal ;D haha. sen efter de drog jag och 16 pers till till boden på boden alive, de var gode trevligt, fast karusellerna stängde då vi kom dit, och jag och bella som hade tänkt åka en massa karuseller, men inte vart de inte.. sen for vi ner på byn igen kring halv 3 så vi var väl framme kring halv 4 då for jag bort och sov, fast jag somna typ inte förns mitt på dan kring 12 eller nå sånt, eller jag somna fram och tillbak och typ prata i sömnen, han måste ju ha trott att jag var knäpp eller nå sånt :) haha. men de är väl så de är kanske ;D

nu ihelgen vet jag då inte vad de blir, men de blir då mest troligt iaf att vara nykter!! :) känns gode skönt faktiskt ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0