Middag Hos Kristin :) 6/12'

Nu var det lördag igen.. ligger just nu i sängen och tar de bara lungt, är lite trött efter dagens "utflykt". Jag, Jonte, Jim och Johannas Jim var ute och körde skoter idag. Kul var det, men dock så kör ju aldrig någon kille så försiktigt och det gäller även Jonathan Lundgren, så man var lite rädd titt som tätt när man satt där bak, men nu är man ju hemma iaf med livet i behåll så :)

Ikväll så är jag, jonte och jim bjudna på middag hos Kristin :) tacos blir det och det låter himla gott de, har bara ätit frukost idag så är himla hungrig ;> blir väl att vara där hela kvällen också gissar jag, men vi får väl se vars de slutar!

Ja ibland börjar jag fundera hur fan folk är funtade. såg nyss en film på existenz.se om en karl som satte sig på en glasburk, eller han förde in den i rövhålet hela burken,  och sen när han lutade sig bakåt så "sprängdes" hela bruken, alltså, allt glas fastnade i hans rövhål, och det bara rann glas och så stod han där och och grävde ut glas skärvor ur röven. Alltså hur fan kan man vara så dum så man stoppar upp ett föremål av glas i röven, det säger väl sig själv att det kommer gå sönder.. Huvva!!

Ja det sista jag skulle säga till dig det är då grattis, synd bara att du klarade det tillslut.. du är inte värd det.

Älskar min Jonathan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0