Luciavaka. 11/12'

Nu är de trorsdagkväll och jag har lagt mig i sängen. Men min pojkvän vägrar tydligen att lägga sig för att han ska spela sitt förbannade GTA IV. Att ett spel kan vara så jävla kul de fattar jag då inte.. Men men, man är väl trög eller nå. Vad vet jag ?
Ikväll har jag inte gjort mycket, bara varit hemma, Jonte har sålt mercan också så nu har han bara den rosa "pärlan" kvar fast den ligger dock ute på traderamotor så förhoppningsvis blir den också såld snart. Men skulle tro att den kommer vara lite svårsåld.
Imorgon är det fredag och det innebär att det är den kvällen då man luciavakar. Men jag vet då inte längre om jag ska göra det, vill som göra de men de händer ju ingenting nånstans och man har ingenstans att vara heller så de skiter sig nog. Ajja, de är ju inte hela världen.
Sen är det mycket annat också som jag måste göra imorn som till exempel:
♦ Skriva på alla julklappar
♦ Läsa min bok och skriva läslogg
♦ Städa rummet
♦ Renbädda sängen
♦ Köpa en present till Martin om jag har råd
♦ Göra klart BKF arbetet
och säkert en massa mer saker som jag inte kommer på.

Åh, hittade en skitsnygg klänning på tradera, en halterneck klänning för bara 145 kr, men som sagt, jag hade inte råd.. Fy fan vad mina pengar har börjat försvinnaa, nyss hade jag 5000 kr och nu har jag 75 kr.. Huvva, vad gör jag med alla pengar, måste nog börja tänka lite mer på vad jag handlar så att man kan vara lite ekonomisk.

Jag börjar fundera, kanske är man trots allt paranoid. Det beror nog på alla gånger som man har blivit sviken av människor i sin närhet. Och jag vet, alla är inte likadana, men det blir automatiskt att man drar alla över ett sträck och går och är misstänksam hela tiden. Kanske för att man är beredd på att saker och ting ska hända bara för att man är rädd för de. Ingen vill bli sviken, men när man har blivit det nog många gånger så tror man inte längre att det finns någon som man kan lita på, vad dom än säger och hur mycket dom än lovar så tror man att dom ljuger. Sjukt men sant..

nåja, nu ska jag ta och sova tror jag.. Godnatt allihopa!!
Älskar dig sötnos, över allting annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0