Vinter och minusgrader! 2/12

ligger nu bara hemma. sjukanmälde mig idag på grund av att jag inte hade orken att fara på skolan .. och det var då grymt skönt att slippa göra det också! nu kan man ligga hemma i lugn och ro och göra lite skolarbete. känns faktiskt mycke roligare att göra sånt hemma på dagarna än att vara på skolan och göra det, tror att jag fåt mer gjort då också av nån anlednig.

igår var det måndag och efter skolan for jag upp till johanna.. jag färgade hennes hår och hon färgade mitt hår.. haha, ingen av oss fick det som vi hade tänkt oss/ ville ha det.. men johanna vart då fin i alla fall trots att hennes mörkröda hårfärg blev typ rosa/lila och mitt ljusbruna blev då nå orange guld aktigt, inte alls fint. men får väl leva med det ett tag och så färga de en annan brunfärg senare. dock så har jag svart slingor och svart underhår så med de ser de då lite bättre ut iaf :) haha!

idag händer det nog inte så mycke, ligga hemma och göra nå skolarbete och senare i eftermiddag så kommer min älskling hem :)

Dom jag har hunnit köpa klart julklappar till:
Hilda, Gunnar, Lisa, Martin, Hugo, Kristin och Johanna :)
Så nu har jag bara kvar att köpa till:
Jonte, Mamma, Robin och så till 3 av mina 4 syskon.

Måste fara till stan nån dag och handla resten färdigt, men kristin den jäkeln vill ju inte följa.. men men ;>

Nyår, ja vad händer då för alla?
Själv har jag då ingen aning om vad fasen man skulle ha gjort. Kanske blir det bara att vara hemma eller så upp till kåbban om inte nå annat förslag dyker upp :)

Tyvärr så går det inte att ladda upp nå bilder sen igår men det kommer nog senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0