Andra advent 7/12

Igår var en riktigt trevligt kväll. Var som sagt hos Kristin och åt middag, tacos blev det :) Sen såg vi på stjärnor på is med hennes småsyskon och käkade chips och dipp :) sen gick dom och lade sig och vi fortsatte att se på tv, eller vi såg på morden i midsumer. Jäklar vad det är bra :) Men Jim tyckte att de sög och Jonte verkade också tycka att det var dåligt för han somnade då liggandes bakom mig :) haha! Sen drack vi lite glögg och surrade på .. Tog oss sen en promenad efter nystrandsvägen.. Väl hemma hos Kristin igen så var det dags att fara hem för klockan var ändå 1 :)
Och trött var man när man kom hem, men ändå blev det inte att man somnade förns 3 nån gång men inte för jonte, han var vaken till halv 6 för han satt och spela sitt jävla GTA IV ..

Idag har vi sovit till klockan 2 men steg dock inte upp förns 3, blev ingen frukost eftersom att det var palt till middag och det vill man ju äta mycke av :) Annars har vi inte gjort mycket idag, pluggat typ, nu sitter då han och pappa och pluggar någonting uti tunga fordon tror jag eller något sånt ..

Imorn vet jag då inte vad som händer, troligtvis inte mycket alls, befinna sig på skolan och sen säkert bara vara hemma och ta det lungt :)
Till helgen är det ju lucia och då blir det nog att luciavaka, men vars hur och när vet jag då inte. Men någonting hittar man väl på :) Men vem man ska vara det vet jag då inte heller, men det löser sig nog också förhoppningsvis.

Nåja, nu ska jag gå och se hur de gör för hajn och plugga :)
Hejdå =)
trevlig andra advent förresten, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0