Tacobuffé! 17/12

Onsdag idag .. blir att fara till johanna och vara med hon idag. kul kul, var ju ett tag sen sen sist :) ska väl gå och kolla runt på byn först och sen fara upp til hon .
Har nyss varit på forum och fått tacos av elevrådet. himla gott var det. och julmust fick man också, gott det med :)
Och Johanna Magnusson den fuskisen har redan fått jullov för hon är i skåne, men dock så är hon ju på begravning så det var ju kanske inte så himla roligt just de men ..
Bara en vecka kvar nu till julafton :) Längtar himla mycket, och fullbokat har jag då i princip den första tiden av lovet, fredag är bokat och lördag blir det att vara hos jim och johanna. Söndag vet jag inte och inte måndan heller men tisdan ska vi och bada med jontes pappa och syskon. Onsdag är det julafton och då blir det att vara hos mig och dagen efter så ska vi till jontes mamma tror jag :) Sen vill jag till stan någon dag när det är mellandags rea. För förhoppningsvis så får man ju pengar i julklapp :) Och sen så är det nyår . Men vette fasen vad man skulle ha gjort då.


Man kan inte tycka om alla, men det finns en som jag verkligen hatar. En som jag aldrig i hela mitt liv skulle försvara eller hjälpa någon mer gång i mitt liv och det är DU.
Hoppas du en dag kommer till insikt om hur värdelös du är och kanske också börjar fatta varför du tappar alla kompisar och varför ingen tycker om dig. Men den dagen lär aldrig komma så jag kan lika gärna berätta det för dig här, jo de är för att du ä så jävla falsk och gör allt du bara kan för att försöka få andra att må lika dåligt som du själv gör. Du får näringen som andra människor tappar när du befinner dig i deras omgivning. Du lossas bry dig om folk men sanningen  den att du bara lossas för du är så patetisk att det enda du bryr dig om det är att få veta fakta för att sedan kunna sprida det vidare och får du inte veta något, då hittar du istället på.



Älskar min Jonathan mer än något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0