LAN! 29/12

Nu är det måndag och 2 dagar före nyåårsafton .. men jag vette då fan vad vi ska göra. verkar ju inte hända så mycket för vissa, jaja. Man är väl olika..

Ikväll har jag hållt hus på stigarna hos emeile och färgat hennes hår. Det blev på ett ungefär som de jag har haft före med blont och mörkt, fast på lite annat sätt fast med samma färger och samma "konstruktion" :) haha!
Och just nu så sitter man hemma hos joel hos hans mamma i garaget och kollar när alla killar lanar. själv vet jag väl inte hur himla kul det är men det går väl an :)

idag har jag varit i stan med mamma och handlat lite kläder och sånt, hitta också ett par skor :)

nåja, nu ids jag inte skriva nå mer :) hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0