Julen närmar sig med stormsteg :) 5/12

ikväll blir det inte till att skriva något långt inlägg.. bara några få rader. men lite kortfattat om denna vecka så har den gått otroligt fort, trots att jag har varit i skolan och så vidare. var i onsdags upp till vidsel också för att gratta Jontes mamma som fyllde år, bjöds på lite fika och så surrade vi på lite..
Och ikväll har vi inte gjort så mycket, jim kom förbi så han har varit med oss ikväll, vi har sett en film som handlade om en tjej som aldrig hade fått en orgasm trots att hon hade haft sex över 1500 gånger, för hon hade nämligen räknat varje gång hon och hennes man hande haft sex.. nåja, filmen gick väl att se men det var väl ingen höjdare precis:)
Jo, hade tänkt lägga upp en bild på mig och en på johanna så får ni se hur det blev i våra hår ;> gick ju som sagt inte att ladda upp några bilder sist jag skrev.

Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen och se om jag får med mig min datanörd till pojkvän :) han har fått sitt GTA 4 idag så nu nöter han för fullt.. jase jase :)
men här kommer bilderna i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0