Julafton! 24/12'

Idag är det julafton så man får väl lov att säga God Jul till allihop :)

Ikväll blir det så att 3 av mina syskon och deras familjer kommer hit och så jag, jonte, mamma och pappa då såklart :) så vi blir en himla massa, porick 20 stycken tror jag om jag inte har glömt nån .
längtar himla mycket efter julmaten, tänk att i princip helt vanlig mat kan vara så himla god på jul, för egenltigen så är det ju ingenting som är så speciellt, inte av det jag äter i alla fall, det är väl i så fall sill salladen och jansons. mums mums. Sen är det ju alla julklapparna också :) längtar längtar, fast har redan öppnat  4 st, en av jontes pappa, en av jonte, en av min syrra hela och hennes kille mats och så av farmor :)
och av jonte fick jag en jätte fin tröja som jag ska ha på min ikväll :)

men just nu ligger min älskling i sängen och tjurar för att inte han får sitta vid datorn, för i vanliga fall så sitter jag på min bärbara när jag väl sitter vid datorn så får han sitta på sin :) men nu är min dator hos johanna i nystrand så det blir lite jobbigt att sitta vid den just nu,

men nu ska jag göra nån nytta tror jag, kanske gå och hjälpa mamma med maten!
men ha en trevlig julafton och så hörs vi sen nån gång. såvida jag inte känner dig eller inte tycker om dig så .. haha
Hejdå och GOD JUL igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0