Love's like a runway but which one do I love more?

nu är det semester, fy fan vad skönt! kan göra precis vad man vill och känner för :) så igår var jag med ponte, linus, simon, matte och jim och fiskade i älvsbyn uti tvärån, eller jag och linus fiska int nå men de gjorde dom andra. jim fick en riktigt stor abborre eller hur de då stavas. men jag vet inte riktigt vad vi gjorde med den men .. sen for vi ner på byn och delade på oss. simon och jim for någest och jag, linus och pontus for till ponte och sen till ullis och sen ut på byn :) sen vart det hemfärd för att sova. och idag har jag bara varit barnvakt, men nu är man barnfri. blir nog att fiska med mamma och pappa ikväll, men de kändes inte så värst lockande måste jag säga, men men ..

ja ibland börjar jag fundera på vem man egentligen ska tro på ? en alkis eller en annan ? känns som lite tråkigt att jag har tappat en av mina bättre vänner för dedär, och sen om det nu inte är sant så är det ju riktigt hemskt, varför har man då ställt sig på fel sida ? är man verkligen så blind ? ja man kankse är de, vad vet jag. för det är inte jag som vet hur sanningen verkligen är. men jag skulle väldigt gärna vilja veta. men mycket tyder dock på att jag har trott på det falska, nu när jag börjar fundera och riktigt tänka efter så börjar jag tveka på dig, för jag tror mest att du bara vill ha uppmärksamhet och att det är därför som du har ljugit om dedär. men om det nu skulle vara så, ja då är du ju riktigt jävla störd!! hoppas för din skull att du har talat sanning, annars kommer du ligga gode risigt till den dagen som den verkliga sanningen kommer fram. eller ska jag egentligen hoppas ? ja, jag vet då inte längre ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0