one more time

jase, nu är de söndag och hela helgen har redan varit .. känns då som att man har gått skola iaf för jag har då inte gjort någonting vettit, eller rättare sagt, jag har väl typ inte gjort nå! jobbat och igår var jag ju faktikst med snygg johanna <3 satte i lite löshår på hon och sen gjorde jag en frisyr på hon och hon en på mig ;D vi satt och snacka om allt folk som har förfallit i denna by och så .. de är fan hemskt hur många har gått och blivit, jag ska inte säga alla, för riktigt alla är det ju inte. men väldigt väldigt många ... jag skämms fakitkst för att hälsa på en av mina föredetta vänner, jag vill inte att någon ska veta att jag känner hon/han. så mycket har hon/han förfallit så det är nästan sjukt ..

nåja, jag har ju min bästa vän iaf ! och hon har inte förfallit någonting alls :) hon är precis perfekt! en såndär vän som du kan säga precis allting till och samtidigt veta att inte alla andra får veta de då. jag älskar min johanna! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0