jag är inte döv

ååh, jag är bara så jävla less allting och alla och deras förbannade skit snack! tänk att aldrig nån ska kunna hålla käften om sånt som inte är sant, sen trodde jag mest att det bara var älvsbybor som var sådana, men tydligen inte,, tydligen är dom likadana i boden .. och vafan ska du (han) som jävlat inte vet någonting och som inte känner mig heller säga nått ? och sen att det inte går att vara ärlig när man fråga. varför inte bara vara ärlig och säga, jo de sa jag! men de är ju jävlat alla för fega för.

och du då. du som lossas vara min vän, jag är så jävla less dig och ditt snack, du går dag ut och dag in och inners inne hatar mig och snackar skit om mig, men sen när vi träffas, då är du så äckligt trevligt så de är ju sjukt. och varför ska du snoka i mitt liv och mina privata saker ? de har inte du med att göra, för du tillhör inte mitt liv på det sättet. vad är du för någon kompis egentligen ? vänner, ska inte dom vara ärliga mot varandra och åtminstonde inte gå och snacka skit om varandra 24/7 ? men du verkar ju tycka att det ska vara så ..

men en sak är då säker, att ger du skit kan du ge sig fan på att du får tillbaka minst lika mycket !

och sen, varför får jag skit för allting som har med era pojkvänner att göra ? det är dom som inte är ärliga mot er och inte jag. och sen så är inte jag nån himla skvällerkärring som går och säger minsta lilla sak till er som era pojkvänner säger och gör, för det skulle ni aldrig göra för mig, så varför ska jag då göra det mot er ? och sen så är man tillsammans så ska det inte finnas hemligheter i förhållandet, men de är ju för fan de enda som finns i era förhållanden, och särsklit i ditt. tänk om du bara visste allt, men jag har inte tänkt säga nånting, för ger man skit, så får man tillbaka ..

hellre ärliga fiender än falska vänner !
- men tyvärr är det ju nästan det enda man har, jag har en vän som jag riktigt litar på och tycker om så förbannat mycket, och hon heter johanna! <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag Älskar Dig !

2008-08-28 @ 12:04:25
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0