Mycke snack och lite verkstad

Folk snackar gode mycke och har sina idéer och åsikter, men jag tycker att de händer lite med vad dom säger!
Klart att det är lättare att snacka än att göra saker, men man kanske ska tänka lite i alla fall innan man öppnar käften.
Fast man slutar ju heller aldrig att förvånas. Folk knullar och håller på som vilda djur, trots att dom har en pojk/flickvän. Jag tycker faktiskt att man borde tänka lite innan man gör nå. Och om det nu är så att man inte är kär i personen i fråga, kanske det är på tiden att man gör slut då...

När ska denhär jävla snön försvinna?
Jag trodde att den var påväg bort förra veckan,
Men jag hade tydligen gode så fel, jag vill ju ha sommar nu. Tycker snön kan förvinna nu, och aldrig mer komma tillbaka! För jag klarar mig så himla bra utan den :)


Att du orkar bry dig uti allt!? eller bry dig och bry dig, men att du tar så himla illa upp så fort de är nå.
Sen har du ju faktiskt ingenting att vara sur över. Tycker då varken jag eller någon annan i fråga.
Men du är nog lite speciell, eller det måste du vara. Sen stämmer ju inte det du säger heller, för som du upplever det, så är det inte. Vi är inte alls "självupptagna" och jag tycker då att vi är fullt sociala. Men men ...

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0