Bara lite solsken

äntilgen så var de helg ingen. inge skola och ingenting man behöver känna att man egentligen måste göra, typ läxor.. nu är de bara att slappa och göra precis vad man vill, särsklit nu när mamma och pappa är borta hela långa helgen! såjävulskt skönt, inget tjat om att man ska komma hem när klockan är typ 2, nu är de bara vara borta hur länge man känner för de :)

just nu gör jag inte så mycke, sitter bara här och väntar in kvällen :) följde emelie för nått tag sen när hon handla lite gott till mig .. jaja, får väl se hur de blir ikväll och vad som riktigt händer ;) men mest troligt blir de att vara med emelie och leo iaf, och säkert nån annan också :)

image2



"jag går hemma på fäbon å väntar, och jag har kvar mina känslor för dig!" haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0