Sara Löfgren - Vägen hem, fast min egna text! 6/9

Gjorde min egen text av denna låt! 
Sara Löfgren – Vägen hem
 

Du var den bästa som jag haft
En vän som alltid fanns
när mörkret slog sig ner

 

Det var alltid vi två
Men nu står jag här helt tom
Finns ingen annan å tänka på

 

Jag vill hitta dig

 

Vill att du hittar vägen hem
Vill att du följer den och sen
Möts vi här igen
(Möts vi här igen)

 

Hjälpen som du får där nu
Gör dig "bättre" än förut
Om du har styrkan att förlora
Har du vunnit allt ändå

 

När allt vårt surr bruka' ta slut
Kunde vi bara sitta tysta
Som inte alla kan

 

Om du letar efter ljus
Ska jag visa dig att mörkret
Inte når dig mer

 

Jag ska skydda dig

 

Vill att du hittar vägen hem
Vill att du följer den och sen
Möts vi här igen
(Möts vi här igen)

 

Tiden läker våra sår
Men här finns ännu ett hål
För du är kvinnan som jag saknar
För du var min bästa vän

 

Och även om du tvivlar
Står jag stadigt vid din sida
Skulle du tappa balansen
Ska jag hålla dig
Jag ska hålla dig
Oh, aldrig släppa dig

 

Vill att du hittar vägen hem
Vill att du följer den och sen
Möts vi här igen
(Möts vi här igen)

 

De ska inte bli som då
Vi är starkare än igår
Ja vi har styrkan att förlora
Så vi står på egna ben

 

Vill att du hittar vägen hem
Vill att du följer den och sen
Möts vi här igen
(Möts vi här igen)

 

Tiden läker våra sår
Men du är minnet från igår
Och varje dag jag tänker på dig
För du var min bästa vän

 

Och varje dag jag tänker på dig
För du var min bästa vän


Kommentarer
Postat av: Ellen Hällgren - Mamma & Människa <3

<3<3<3

2012-10-07 @ 20:45:11
URL: http://Cpsoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0