Welcome to this world! 7/5

Ja livet är inte alltid helt lätt..
Att veta att man sårar någon genom
de beslut man tvingas att ta, för
att ens hjärta säger så, det är inte lätt.

Att leva i ovisshet om hur framtiden
kommer att se ut, är också svårt.

Jag har aldrig gjort någonting i syfte
att såra någon annan.
Jag får ofta ångest när jag vet att jag
sårar en människa som jag tycker om.
Men ibland är det så, man tvingas att såra,
hur hemskt det än låter.
Hur vi känner känslor, vad vi vill,
är inte alltid någonting som vi kan styra över!


"Jag tänker på alla dom saker jag sa

Allt som jag lovat när det kändes bra
Jag menade allt men jag har ändrat mig nu"

Kommentarer
Postat av: storasyster

ring eller kom hit om du behöver någon att prata med <3

2012-05-08 @ 07:42:04
Postat av: M

Nä känslor kan vi inte styra över. Jag tror det är viktigt att vara ärlig mot sig själv, är mina känslor så starka att det är värt det. Är fallet så underlättar det om vi är ärlig mot den person vi är rädd för att såra... Hellre en sanning som gör ont än en lögn som plåster på såren. Sanningen kommer alltid fram.

2012-05-08 @ 19:26:57
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0